středa 14. května 2014

eM matuje s Barry M

Milé čtenářky přeji Vám pěkný den,

dneska se hlásím s článkem o tom, kterak eM lakovala matně s Barry M (ta písmenková hříčka se mi fakt líbí :-)...
Možná jste jako já matně zaregistrovaly v blogosféře určitý matný trend. Musím přiznat, že mě to dlouho nechávalo chladnou ač, co se týče lakování jsem holka hódně zvědavá a miluju všemožné barvy....
Jenže moje zvědavost je často větší a hodně mě zajímalo, jaké to kouzlo matných laků vlastně je. 
S kamarádkou jsme ne toto téma narazily u kafe taky (jó, kosmetika je nevyčerpatelné téma). A Katka mi řekla, že už neodolala a maťáky si koupila, takže jsem byla hodně zvědavá na její dojmy. No na začátek vám prozradím jen to, že jsme měli po té, co mi laky zapůjčila k vyzkoušení, dojmy velice podobné....
A jak to s těmi Matty vlastně je?

Zkoušela jsem tři odstíny značky Barry M, na první pohled vypadaly moc hezky a zajímavě......

Barry M Matte Burgundy Crash

Jó, jak já vidím vínovou červeň tak slintám (sakryš to zní jako dvojsmysl latentního alkoholika !-).....
Na tuto barvičku jsem se moc těšila, protože odstín je opravdu z těch, které preferuji.
Lakovala jsem dvěmi tenkými vrstvami a byla jsem velice mile překvapená tím,  jak lak velice dobře schnul...a okamžitě do matu....
Ale z odstínu jsem měla pocit, že už je dost tmavý (ale pořád mi to nevadí :-), ale myslím, že někomu kdo očekává opravdové víno by to vadit mohlo. Odstín postrádá modré podtóny, řekla bych, že tam prostě hvízdli trochu více hnědé......

Kvalitou ale tento lak vyčnívá nad dvěma zbylými, ač je to výrazná barva vydržel na nehtech, samozřejmě bez top coatu (páč matnej top coat nemám, to už je matoucí i na mě !-)...bez oprýskání tři dny, začínal se ošoupávat jen na konečcích prstů, ale nebylo to pořád žádné drámo.
Ale co je asi nejpodstatnější a jaksi teorii matných laků těžce narušuje je, že tyto laky - bez vyjímky se vám do druhého dne začínají lesknout - prostě se vám vyleští, nejdřív špičky nehtů a pak celý lak (důkaz najdete pak níže). 
A tak se ptám, na co matty vlastně mám? 
Odstín krásný, kvalita fajn, nanašení naprosto bez problémů, žádný pruhy, bubliny vůbec nic - pohoda džez....ale ten matt nám jaksi uniká, nejmatnější realita je první den bezprostředně po nalakování...Když si to nalakujete poprvé tak vás to překvapí, páč jste zvyklá na lesk - jó, ono to fakt funguje - ale že bych si z toho sedla na pr...kýnko? To asi ne.
 Přiznám se vám hned na začátku k barbarství, od kterého mě odradilo jen to, že laky jsem měla vypůjčené, takže jsem lakovala jen jednou, ale měla jsem strašné nutkání přetřít to lesklým top coatem :-D
Kdyby laky byly moje, tak jediná možnost jak je opravdu smysluplně využít a vypatlat by byla prostě švihnout na něj lesklý top coat...(máte někdo zkušenost s matným top coatem, vyleští se taky?), prostě pro lepší výdrž a proto, že odstín se mi líbí a lesklý nějak vypadá líp - hm škoda, že jsem neudělala srovnávačku a fakt to neudělala..no nic...moje hlava je plná matných představ i tak...nedošlo mi to...
 při focení proti obrazu mi to chvílema evokovalo lak do filmu Stmívání !-)

Barry M Matte Nude Vanilla

A máme tady vanilkovou matnou nudu, tss jakoby něco vanilkového mohlo být nudného, vanilku milujú,
 a když jsem viděla tenhle lak, tak jsem si ho okamžitě zamilovala...ale teda jaksi mi furt uniká, co má na něm být vanilkového - že by podprahové působení názvu laku - podpora chuti do lakování??
Ale nuda to panečku je. Je to ta nejkrásnější nuda, co jsem viděla, a protože furt řeším, co to to "nude" vlastně je - páč si výrobci z toho označení udělali velmi široký záběr, tak, prosím, tohle je prostě nude podle eM, takhle má vypadat nude...:-D


 Lak má opravdu nádherný odstín, je malilinko s fialovým/růžovým? odleskem, ale je to tak zvláštní barva, že to nedokážu popsat a spíš můj popis bude zavádějící asi...každopádně ale není žádné "béž"...nehty nepůsobí přesto mrtvolně, ani na někom tak bledém, jako jsem poslední dobou já.....
prostě koukněte na fotky a udělejte si názor, co je to za barvu :-)
 Matný byl okamžitě, krásně kryl při dvou vrstvách, ale začal se ošoupávat teda kupodivu dřív než to burgundské výše, ale zas to člověku nehty nerve, páč to není vidět !-)
 Nehty vypadají velice elegantně upravené o tom žádná....matný luxus? :-)
 Tak a zde důkaz jak vypadaly nehty po třech dnech - není to vůbec špatné s tím ošoupáním, sem tam nějaká rýžka...ale ten LESK!!!! co to jako je?
(omluva za nekvalitní fotku, foceno kompaktem, který požral barvu, Oly byl tehdy v nemocnici, ale jde o ten důkaz lesku, že jo)


Barry M Matte Brown Mocha

Tak teď si po víně a vanilce dáme trošku kafča, pěkně vám to servíruje ta Barry s eM, co :-D.
Já vám nevím, toto je odstín, který mě prostě neoslovil, nebudu vás tady lakovat. 
Miluju kafe  - ale ne na nehtech...hnědá barva celkově je pro mě jedna z nejméně zajímavých barev vůbec..
A vlastně ani nevím proč, přitom na nehtech kupodivu neevokuje žádné nepříjemné pocity, vypadá velice elegantně a slušivě - tak nějak neutrálně....no možná v tom to bude, fakt nevím...
Prostě nehty si lakuju pro požitek a ne proto, abych z toho měla "indiferentní" (neurčitý) pocit".....
 Lak má stejně užitkové vlastnosti jako vanilka, začal se sešoupávat dřív, ale na nehtech ty tři dny vydržel bez top coatu, a refrén se opakuje: špičky vyleštěný na druhý den hned ráno, asi se mi vyleštily o ložní povlečení hehe....
 Ale abych byla zas jako fér...je to pěkná hnědá...žádná sprostá hnědá...!-)
 A s tou purpurovou orchidejí jí to vážně sluší, tady se mi ta barva líbí moc - možná kdyby se to ní káplo trochu té purpury? Co říkáte? No dobře fantazíruju, ale tak co byste od samozvané výtvarnice chtěli, že....

Tak jo, nějaký rezultát na závěr článku? 
Dost mě teda zajímají vaše názory, jako má matt smysl, líbí se vám ty odstíny, láká vás to a tak...
U mě asi tak: odstíny se mi líbí nejvíce burgundy a vanila, a abych byla úplně přesná: boží je podle mě jen ta vanila, nic takovýho jsem zatím nikde neviděla, a kvůli tomu odstínu, páč furt hledám dokonalou nudu, bych si ho koupila. Jenže bych to lákla lesklým top coatem, protože prostě v matu nevidím smysl...je to módní výkřik do jinak pestrého barevného lakovacího života. 
Nemusím to mít a nemusím to mít za ty peníze vůbec...
Ale jinak Barry M přesto získala mé naprosté sympatie  - umí krásné a zajímavé odstíny, laky jsou vesměs kvalitní, dobře se s nimi pracuje (ale zas to bude kousek od kousku).....

A storka na závěr:
Kdo lakujete a sledujete trendy, určitě jste zaregistrovali, že Barry M teď vypustila na trh sérii Aquarium - krásný láčky ááách....
No a já pod vlivem tohohle lakování poprosila moji milovanou kamarádku Romanku, aby mi je v UK koupila (páč zde ještě nebyly) a taky proto, že na ně tam byla akce. 
Kurňa ale to jsme se zas vypekly! 
Už rok posíláme různé láčky přes kanál tam a zpátky a teď se stalo něco, co jsme nečekaly  - ano, dá se to říct tím hnusným otřepaným: neznalost zákona neomlouvá (ku......váááá)...
Mezitím se zpřísnily poštovní zákony a láčky jsou rázem nebezpečné zboží (spolu s parfémy a aerosoly atd, jak mě pak na FB poučila Lucifrídka)....a tak se nám stalo, že z balíčku, ve kterém bylo mmj. i jiné "bezpečné zboží", byly milé "akvária" násilně vyrvány a zničeny (prej) a zásilka zaslána zpět odesílateli....
Tímto jsme musely zaplatit dvojité poštovné a o té psychické újmě ani nemluvíme (teda mluvíme...)
Fuj. Proto varování pro vás, co třeba milujete lakování a chcete nějaký laky poslat po kamarádce nebo naopak poslat něco kamarádce v zahraničí. Šmytec, utrum.....

Poslední zmínka: Pokud jsem vás na tyto laky naladila a rády byste zkoukly nabídku a ceny, jsou dostání na eshopu moješminky, jó i ta prokletá akvária tam mají....Ale já dnešní laky z eshopu nemám. 
Tímto ještě jednou zdravím a děkuju za zapůjčení kamarádce Kačce. 
Doufám, že se jí článek bude líbit !-)

Krásný nalakovaný den Vám všem!!!!
Těším se na Vaše komentáře.

38 komentářů:

  1. Ten nude se mi na tobě moc líbí! To s těma lakama je fakt hrozný. Teď manželky celníků mají krásné laky zadarmo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuju moc, mě se taky strašně líbí :-). No kdybys mě slyšela jak já nadávala, sakra, pochybuju, že to někdo zničil, úplně nová kolekce, to se někdo poměl no...celnice budou hodně "in" !-)

      Vymazat
  2. Mohu potvrdit, že i matný topcoat se ošoupe. Ze začátku se mi maťáky líbily moc(mám ostružinovou, béžo...a celkově se mi to líbí na těchhle přírodních barvách - vypadá to tak nějak sametově, nebo co...), ale dneska na ně prdím a dávám zcela výjimečně jen kvůli spešl akci(večírek apod.), páč ten efekt ani nic delšího nepřežije. A btw. ten vanilkový BarryM jsem měla na Šminkách v košíku asi milionkrát a stejně ho vždycky vyhodím a plesknu tam nějaký holo nebo něco víc spešl :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Hani souhlasím s Tebou, někam vyjímečně to nahodit má smysl - jakože ta krátká výdrž...a tak si kvůli tomu nebudu rvát žíly, že....asi zkusím něco z drogerku, jestli na něco narazím - ó ostružinu bych brala!! Jakou máš značku?
      Se Ti nedivím, že tu vanilku radši vždycky vyměníš, já hlavně kupuju taky jen spešl laky :-)...ale tahle nuda, je fakt krásná, jakože nude laky pěkný - problém....

      Vymazat
    2. Já mám "ostružinu" od Flormaru(i ten matný topcoat) a našla jsem i tmavě šedý. Ale přijde mi, že taky až tak nezmatní, když to permanentně během lakování neprotřepáváš, sem tam se, kurňa, leskne :O
      A ta nuda je boží - přesně na tohle mléčno vanilkové a případně taupe odstíny prostě žeru...takže mi neleze do hlavy, proč se poslední dobou třpytím jak kolotočářka(momentálně závislost na MorganTaylor Under the Stars)

      Vymazat
    3. Hani díííky za tip, vidím, že Flormar tady zazněl nejednou, dneska jdu do tetky koupit Aje červenou barvu na vlasy (příprava na SUŠ vrcholí hehe !-), tak určitě mrknu na láčky, páč tu ostružinu prostě chcu! Koukala jsem, že matný nadlak má i Loreal, a včera jsem koupila v Rosmanu ve slevě lorealy za 30 kč!!!!!! i nějakou nude s shimerem sem zvědavá, co to bude !-)..........
      Hele já to mám teď opačně: vždycky jsem reagovala na ty starsky lesklý, třpytila jsem se a teď nic - teďka vede nude/taupe - tmavě modrá - anebo ty ostružinky :-))))...ale chápu Tvé kolotočářské nadšení velice :-D
      Prosím Tě a už si určitě nepamatuješ, jaký jsi to právě měla lak, když jsi byla u nás - ten byl právě nádherný nude/taupe a já se Tě zapomněla zeptat, co to je !-)))

      Vymazat
  3. Líbí se mi ta vínová, ale na můj vkus by opravdu mohla být i kapku méně temně nahnědlá a červenější, respektive možná tam fakt chybí ty namodralé tóny a je příliš teplá. Na mě mat působí tak nějak sofistikovaně, klasicky, dělá dojem dámy. Na leskle řvavě červené nebo temně vínové nehty musím mít náladu, mat je podle mě takový decentnější. :-) Černá v matu je prostě wow a líbil se mi i fialově matný lak, který jsem měla, ale ta výdrž mě fakt dováděla k šílenství (ošoupání matu do lesku posoudit nedovedu, loupalo se mi to velmi záhy celé).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vínovka není špatná, ale i mě tam ta kapička modré prostě chybí :-)......ale máš pravdu, že mat působí sofistikovaně a elegantně až vlastně luxusně...., člověk furt nemusí blejskat nehty...jen kdyby ten efekt vydržel více. No vidíš a Barry má i černou matnou, já mám vlastně černou v matu s maličkýma třpytičkama od Rimmel space dust, a ten se fakt nevyleštil, nebylo to špatný, ale zas mi vadila ta struktura toho téru, hladká černá musí být boží....prosím Tě jakou značku máš, anebo máš ten mat top coat? Fialový mat může být taky moc krásný...ale radši bych fakt něco cenově levnějšího z drogerky, já ty laky strašně střídám a prostě investovat nechci....Tak Tobě se mat ani nestihl ošoupat do lesku? ....hm to je mrzuté v tomhle ty Barry drží ale stížnosti na výdrž jsem už slyšela taky....

      Vymazat
    2. Nemám topcoat, ještě jsem se nedostala k tomu si ho koupit. Měla jsem matné laky od Avonu. Černý a fialový, ale myslím, že nějakou takovouhle načervenale vínovou tam i nabízeli taky? Na můj vkus stály víc, než jsem ochotná do laku dát, ale je fakt, že třeba v porovnání s Miss sporty to bylo větší balení, takže ta cena je možná drogerkově adekvátní a kdybys to chtěla jen zkusit, asi by to nebyla úplně finančně ruinující investice... Ten efekt mě bral za srdce moc, krásná temně fialová, jakoby sametová, jak to bylo podpořené tím matným, no a černá, opět, evokovalo mi to těžký luxus a la sametové malé černé. :-) Nicméně výdrž byla k uzoufání. Mně se teda loupou laky i normálně hodně, ale tohle bych dost extrém, většinou to nedalo ani 24 hodin a to jsem nehty nijak nenamáhala. Jinak, já jsem někde na netu viděla variantu na francii: matný černý lak v základu a špičky jako právě při francii a jenom ty přetřeš lesklým topcoatem. Áááách. :-)

      Vymazat
    3. Hm, černá francie to zní skvěle!-D, no asi by se mi s tím ale nechtělo dělat, se znám :-).....ale když holky chválí ten Flormar tak to zkusím, to nebude finančně smrtící !-). Od Avonu nemám příležitost nic koupit (i když kdybych hledala, asi bych i našla) ale odrazuje mě teda ta výdrž, to by mě vzteklo :-).....

      Vymazat
    4. Tak Avon už se dá dneska běžně koupit online, Avon lady nepotřebuješ. Do Flormaru bych ale šla, já ani nevěděla, že mají matné. Měla jsem od nich jeden lak a ten byl super. Na moje poměry velmi schopně držel, ideální konzistence i štěteček.

      Vymazat
    5. Já taky nevěděla, že Flormar matuje !-), teda barevné matné jsem tam nenašla, ale odnesla jsem si matující top coat a to je důležité, jsem tak zvědavá, že to jdu hned prubnout, referát bude !-)...taky jsem neodolala Miss Sporty za 22 kč.....vlastně je to můj první Flormar :-D

      Vymazat
  4. Hlásím, že matný nadlak se taky ošoupává. Mně se matný efekt líbí jenom na světlých lacích a po pravdě se mi nehty víc zamlouvají po pár dnech, kdy se lak začíná mírně lesknout... Moc se mi ten efekt mléčného skla líbí.
    Ten první lak je barva přesně pro mě! Jen by to chtělo lesklé provedení. Posledně jsem se s touhle barvou v drogerii pěkně sekla. Pod zářivkami to byla nádherně temně rudá a venku na mě vykoukla jen lehce tmavší červená do malinova... Objektivně je to opravdu pěkný odstín, ale trvá mi pár dnů, než si zvyknu, že ty červené nehty jsou fakt moje :)
    Vanilková nuda má zajímavý odstín, rozhodně se mi víc zamlouvají takovéhle nude barvy, než nějaké tělové. Už jsem viděla i nude lak v barvě jakou mají takové ty levné barbíny, brrr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annabel díky moc za hlášení, hmhm tak jestli někdy na top coata narazím asi vyzkouším, ono totiž fakt ten mat všem odstínům nesluší a někdy bych zas některé i ráda zmatněla maličko, přesně jak píšeš ten efekt mléčného skla anebo růžovky, aby nebyly moc "růžové" :-DD......
      Jojo ty zářivky v drogériích jsou mor na druhou, takhle matou i rtěnky zářivky pohltí některé odstíny a pak zjistím nějakou hrůzu, jenže lak si netroufnu prubnout na nehet jako rtěnku na ruku že !-)))
      Mě fakt děsí, že nude můžou být i ty barbínovské - nééé, to není nude, to už je bordel :-D
      No a je fakt, že já některé červené taky nemůžu, celkově mám radši právě ty s kapkou modré, ale třeba ty hodně světlé a třeba do oranžova to vůbec...prostě ty škály jsou fakt hodně široké a i když mám doma laků hafo, tak najít super čuper odstín není prča:-)

      Vymazat
    2. Já mám teda ráda vyloženě řvavě fuchsiový odstín růžové, ale uvažuju, že v rámci hledání své ideální tělovky pokusím i takový ten barbínkovský odstín. Znáte, ne, víte, v jaké barvě měla Barbie autíčko a tak. :-) Světle pastelově starorůžová je sice decentní a vhodná i když je vám daleko víc než pět, ale mně nesluší, béžové tělovky už vůbec ne...

      Vymazat
    3. Ou moc dobře vím, jaké měla Barbie autíčko !-))), ale tuhle barvu absolutně nemůžu, ale tak já na to nemám věk, že - u Tebe je to úplně v pohodě....Je fakt, že béžovky můžou určitým typům spíš dělat mrtvolný nehty a to nikdo nechce, že - tak když barbie poslouží tak proč ne !-)

      Vymazat
    4. Já uznávám, že růžová je trošku ošidná, ale nemyslím, že musí být striktně zapovězena každé slečně nebo ženě, která už se věkem přehoupla přes zahájení povinné školní docházky. :-) Záleží to na typu a záleží to taky na provedení. Asi bych se ve čtyřiceti nezahalila do růžové od hlavy k patě ani já, pravda, ale adekvátně "mým" barvám bych si v příslušném odstínu pořídila třeba nějaký doplněk a třeba růžová brož mi k rozzáření minimalistického oblečení přijde skvělá prakticky věkově neomezeně. :-)

      Vymazat
    5. Jsem se musela fakt smát, protože přesně takovou pani mám za sousedku a říkám jí růžová lady, ale se značně sarkastickým nádechem, chápeš...Paní je stejně cca stará jako já a ani její dcera nechodí vyladěná jako ona - prostě tón v tónu všecko růžové ale pořád, nemůžeš si ji splést, v jiné barvě nechodí... uáááá....Ale pozor takové ty křiklavější doplňky k jinak minimalismu to se mi strašně líbí..a máš pravdu, tohle může každý a je fakt škoda, že to moc lidí nedělá, třeba právě v tom pokročilejším věku....No růžová na nehtech - hlavně na jaře mám na ni chuť, letos jsem si oblíbila fakt jen tu Catrice Karl Says tres chic, to je dle mého gusta (ha můžu ji zkusit zmatnit :-DDD)......a vlastně jsem plynule z jarního zaplula do mé klasické tmavě modré !-D

      Vymazat
  5. Tak na začátek - taky miluju vanilku a kaféé! :3
    A teď už k lakům. Ten matný vzhled se mi líbí, ale k čemu to je, když se druhý den obrousí? Za mě ztráta peněz, ale až na nějaký pěkný, cenově dostupný narazím, asi neodolám..:D
    Vanilla je úžasná barvička, ale mně osobně se líbí i ta hnědá, možná to bude trochu tím kafem..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Domi ona to ta Barry tušila na co nás naláká, co :-D....já beru všecko víno,vanilku a i to kafe jsem fakt schopna tolerovat na těch nehtech asi díky mé lásce ke kafi :-DDD
      Asi bych taky prubla nějaký cenově hodně dostupný jen tak pro spestření a spíš ten top coat :-)...ale ta vanilla...no budu hledat dostupnější nudu a když nenajdu, tak si ho možná jednou koupím !-)

      Vymazat
  6. Krásná hra se slovy a krásné fotky. Matné laky mě moc nelákají, tudíž je nekupuji ani nelakuji :). Na lacích mám ráda právě ten lesk, který ještě podporuji ultralesklým topcoatem :). Barvičky jsou ale krásné, o tom žádná. A sluší Ti. Ovšem to ošoupávání do lesku by se mi taky nelíbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju, jsem ráda, že se líbí slovíčka i laky, kompliment mě moc potěšil. No on ten lesk na nehtech jim asi dodá takové živosti a zdraví atd, taky to mám radši a uvědomila jsem si to právě při těch matných, faktem je, že některým odstínům nesluší mat, ale třeba taková růžová - tu bych neleštila, tu bych brala radějc matnou, protože celkově třeba růžovku nemusím !-)...ale tu Barry nemá.....no jestli fakt není lepší si přetřít lak tím matujícím svrchním !-)

      Vymazat
  7. Vyzerajú naozaj krásne. Zvláštne, že kozmetika Barry M ma vôbec neláka, ale keď vidím ich laky na nechtch, tak je to už o inom. Fakt krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda,že se Ti líbí :-). Mě právě kosmetika Barry M láká hodně, třeba i jejich linky a rtěnky a tak, tady bohužel není běžně v prodeji v kamenných obchodech jen na eshopu, ale když vidím regále v UK Boots tak slintám a skoupila bych všecko :-)))

      Vymazat
  8. matné laky mi nevadia, ale radšej mám, keď si z lesklého ten matný môžem urobiť a nie naopak, lebo nenosím také nechty príliš často. tieto ma lákali, ale len chvíľočku. matný nadlak po pár dňoch svoju matnosť stratí tiež, ale na druhej stane som spozorovala, že urýchľujú schnutie a mne aj predlžujú výdrž.
    čo sa inak týka obsahu príspevku, mne sa páčia všetky, aj ten posledný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě Suzi bych se fakt asi spíš poohlédla po nějakém dobrém top coatu matujícím než po samotných mat lacích, líbí se mi ten matný efekt, kdyby tak vydržel dýl...A to jsem ráda,že se Ti líbí všechny barvy, já myslím, že se Barry fakt povedly :-) a každý si vybere....

      Vymazat
  9. Já mám jen jeden matný lak od Flormaru a nakonec jsem ho přetřela nadlakem a líbil se mi daleko více lesklý. Mám ještě 2 matné nadlaky, které jsem nezkoušela. Ty mají alespon výhodu, že si matný uděláš z jakékoliv barvičky co doma máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flormar taky dělá maťáky? Hm, ale já jsem na tom fakt podobně, mám tendenci to přelakovat leskem. A matný topcoat mi příjde opravdu praktičtější. Jakou značku Hani používáš prosím?

      Vymazat
    2. Mám matný od Flormaru a jeden od Pierre René ale zatím nevyzkoušeno. Ale ten od Flormaru vypadá dobře, co jsem koukala na nehtových blozích :)

      Vymazat
    3. Hani děkuju za tip, do Flormaru půjdu !-)

      Vymazat
  10. já po matných lacích pokukuju už dlouho, zvlášť Barry M se mi líbí moc, už jen díky těm lahvičkám, přijdou mi strašně elegantní, nemůžu si pomoct :D a s odstíny jsem na tom úplně naopak než Ty, nejvíc se mi líbí kávový, ten je fakt nádherný a kdyby se tak rychle neošoupal, tak ho i hned koupím a naopak nude láček by mi absolutně neslušel, s tím růžovým podtónem :( ... ale jináč bych byla taky naštvaná, že jim mat nevydrží, páč se mi ten efekt i líbí, ale připlácet si za něco, co do druhého dne zmizí ... to je asi zbytečnost :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lahvičky má Barry krásné, já mám moc ráda totiž hranaté, pěkně se skladujou hihi....Ale to jsem ráda, že káva se Ti líbí nejvíc - ono to není jen o mě, že - chtěla jsem ukázat i to, co pro mě není výhra, ať si můžete prohlídnout všecky barvy (ha Lištičko a to nás ještě čeká tady hnědý OPI mat, jsem zvědavá, co řekneš na něho :-D)
      Jasně to chápu, růžový modrý podtóny to není tvůj šáleček kávy.....no právě ten efekt, když už mat tak pořádně ne?
      Třeba mám jednu červenou Stars od GS bez třpytek a tak je fakt matná ale strukturovaná ale matná vydrží, to je asi jediný fígl jak na to, jinak se to matné přirozeně vyleští samo :-)

      Vymazat
    2. hnědý OPI mat říkáš? tak to já si mileráda počkám! a jsem hodně zvědavá, co na něj řekneš ve srovnání s láčky z drogérky, páč já zastávám heslo, že do laků na nehty se nevyplatí investovat, zatím jsem nepoznala žádný rozdíl mezi tím za 30 Kč a mezi jiným za 160 Kč (Anny) ... takže značky jako OPI, China Glaze nebo Essie nevyhledávám, i když se mi líbí samozřejmě některé zajímavé odstíny, tak se mi nechce za ně dávat ty prachy :(

      Vymazat
  11. Ahoj eMi, jsem ráda, žes mi konečně vyřešila dilema. Nevěděla jsem, jestli mat ano nebo ne a teď už vím. Ne. Pokud bys napsala, že je to jako bomba a musím to mít, asi bych to zkusila, ale takhle jsi mě jen utvrdila v tom, že to nepotřebuju. Na druhou stranu ta vanilková je krásná s sluší Ti.
    Měj se príma! x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sluníčko mé Zlaté! Hele to jsem ráda, že mě nebudeš proklínat, že teď musíš do Boots pro maťáky hihi, když to tak vemeš, to je úplný opak těch akvárií, že :-)....Ale jo ta vanilka by za to stála. A moc děkuju za kompliment moje Milááá!
      XOXO

      Vymazat
  12. Ahoj eM, matné laky mě teda nikdy neoslovovaly. Pravda, žádný jsem nikdy neměla, ale prostě mě to neláká. I když ten "vanilkový" na Tvých nehtech vypadá dost dobře, to zas jo! Když ale říkáš, že matný efekt se za chvíli začne leštit, tak to teda nic moc. To je pak asi takové něco mezi - ani pořádný mat ani pořádný lesk... Škoda. Leda to ještě podpořit nějakým tím matujícím top coatem, ale to už je pak opruz, co? Jinak moc pěkný článek s krásnými slovními hříčkami, bavilo mě to. :-) Jo a koukala jsem na ty akvárkové laky a ani ty mě nijak zvlášť neoslovily, na mě to je až moc velká metalíza.
    Přeju příjemný pátek, u nás studený a deštivý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, se Ti nedivím, že Tě neoslovovaly, ono fakt asi není až tolik o co stát. Ty akvárka jsou metalíza jak hrom, ale já teď když už nakupuju nějaký lak, tak nějaký úplně jiný než co mám doma, páč se mi tam začaly množit podobné odstíny a to teda není žádoucí. Ale myslím, že si ty akvárka už tady nekoupím, dost mě ta story odradila....
      Ale jsem ráda, že i když tě maty neba, že Tě bavilo aspoň to čtení o nich :-). Děkuju moc!!!!
      Ať máš hezký víkend, no u nás taky - studeno a deštivo, brrr...

      Vymazat
    2. To máš zas pravdu, u mě by se taky našly laky podobných odstínů, u kterých si říkám, proč jsem je vlastně kupovala, když to samé už mám 4x. :-D S tímhle já mám docela problém i se rtěnkama třeba - jsou určité odstíny, o kterých vím, že mi sluší nejvíc, a tak mám tendence koukat furt jen po těch samých. No jo, no. :-)
      Měj se príma, já jdu vyzvednout synka ze školky, aspoň že přestalo pršet.

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate